SPALVOTOS MUILO BURBULŲ SKULPTŪROS
Lietuvių kalbos pamokoje, skaitant bandymo ,,Muilo burbulų skulptūros" aprašymą, mokiniams kilo puiki idėja šiuos spalvotus muilo burbulus pasigaminti patiems. Naudodami parašytus burbulų tirpalo ingridientus mokiniai paruošė tirpalą ir eksperimentavo, kūrė spalvotas muilo burbulų figūras.
Mokytoja Laura Palivonienė
UGDYMO KARJERAI DIENA 3b KLASĖJE
Kiekvienas žinome, kaip svarbu dirbti savo mėgstamą darbą. Kad darbas gali būti malonus, patvirtino mokinių tėveliai bei Rugilės senelis, papasakoję apie savo profesijas nuotoliniu būdu. Senelis juokavo: „Susirask mėgstamą veiklą ir niekada gyvenime tau nereikės dirbti".
Rugilės senelis – medžio drožėjas, tautodailininkas. Jis supažindino vaikus su drožėjo amatu.
Gretės tėtis papasakojo apie šeimos įmonę ,,Žaidimų dėžė", kuri teikia kompiuterių remonto ir kitas IT paslaugas. Meidos tėtis kalbėjo apie sudėtingą ir atsakingą gydytojo darbą. Dominyko tėtis – įmonės direktorius, lyderis, vadovaujantis ,,Bodesai" jau kelerius metus.
Išklausę įdomių pasakojimų, vaikai pasidalino savo mintimis, kuo jie norėtų tapti užaugę.
Klasės mokytoja Lina Pipinienė
SEMINARAS ŠALIES PADAGOGAMS: „KONFLIKTAI IR GALIMI JŲ SPRENDIMO BŪDAI PEDAGOGO DARBE. KOUČERIO IR MEDIATORIAUS VAIDMUO KONFLIKTINĖSE SITUACIJOSE"
Lapkričio 19 d. Šiaulių miesto savivaldybės Švietimo centras šalies pedagogams organizavo 6 val. trukmės nuotolinį ilgalaikės programos „Socialinių emocinių kompetencijų ugdymas" seminarą. Seminaras parengtas atsižvelgiant į šių dienų aktualijas – „Konfliktai ir galimi jų sprendimo būdai pedagogo darbe. Koučerio ir mediatoriaus vaidmuo konfliktinėse situacijose".
Vienas iš seminaro tikslų – atlikti gerosios patirties sklaidą vykdant Erasmus+K1 projektą „Įgalintas ir inovatyvus valdymas: nuo vieno žmogaus iki visos mokyklos požiūrio kaitos", po mobilumo veiklos Italijoje, Romoje „Couching'as, lyderystė ir motyvacija", sudarant sąlygas mokytojams ir klasių vadovams įgyti toerinių žinių ir praktinių gebėjimų, leisiančių jiems suprasti, kokie gali būti įmanomi įvairių konfliktinių situacijų sprendimo būdai, kaip gali būti pritaikomi SEU mokymai, kuo gali būti naudingas couching'as ir koks yra mentoriaus vaidmuo susiduriant su bendravimo problemomis mokykloje.
Lietuvių kalbos teminologijos žodynas „konfliktą" apibrėžia kaip priešingų interesų ar jų reiškėjų susidūrimą, susikirtimą, sankirtį. Mokykla yra viena svarbiausių žmogaus socializacijos institucijų, kurioje vaikai bendraudami su kitais išmoksta įvairių elgesio modelių. Konfliktai tarp mokinių ir mokytojų – neišvengiami ir tai pripažinus, svarbu mokytis ieškoti jų sprendimo būdų bei ugdyti bendradarbiavimo kultūrą. Ši problema aktuali tuo, kad mokymosi procese konfliktinės situacijos ne tik trukdo, kai pedagogai pasirenka netinkamą sprendimo būdą, bet tai savo ruožtu suteikia neigiamą atspalvį tolesniam bendravimui.
Seminaro metu dalyviai išgirdo apie tai, kas yra svarbiausia sprendžiant konfliktus. Dalinosi savo asmenine patirtimi, gvildeno realias konfliktines situacijas, jas aptarė, analizavo ir diskutavo, kokie būtų galimi sprendimo būdai ir kaip, dirbant pedagoginį darbą, praktiškai pritaikomi SEU mokymai. Jų vieni pagrindinių tikslų yra ugdyti socialinį emocinį raštingumą, apimantį asmeninio ir tarpasmeninio EQ lavinimo sritis, tokias kaip: savimonė, atsakingas sprendimų priėmimas, tarpusavio santykiai, socialinis sąmoningumas, savitvarda. Dalyviai taip pat mokėsi, kaip įtvirtinti ugdytojo lankstumo nuostatą, ugdant gebėjimus, padedančius kurti motyvuojantį mikroklimatą bei taikant ugdančiojo konsultavimo principus kasdienėje ugdymo ir socialinės veiklos praktikoje. Taip pat stiprino gebėjimą reflektuoti savo, kaip profesionalo, veiklą išlaikant produktyvų, adekvatų, pagarba bei pasitikėjimu grįstą, asmeninį – profesinį ryšį. Seminaro metu dalyviai sužinojo, kuo gali būti naudingas couching'as ir koks yra mentoriaus vaidmuo susiduriant su bendravimo problemomis mokykloje.
Šalies pedagogai seminare tobulino savo dalykines, socialines emocines bei komunikacines kompetencijas. Gebėjo objektyviai pažvelgti į konfliktines situacijas, taip pat pasitelkiant įvairius metodus, rasti tinkamus konfliktinių situacijų sprendimo būdus. Plėtojo bendravimo ir bendradarbiavimo bei profesines nuostatas, siekiant keistis ir tobulinti savo pedagoginę praktiką.
Seminarą vedė lektorės: Monika Gaurilčikienė, Šiaulių „Romuvos" progimnazijos anglų kalbos vyr. mokytoja, Irma Rimkevičienė, Šiaulių „Romuvos" progimnazijos neformaliojo švietimo ir pagalbos skyriaus vedėja, muzikos vyr. mokytoja, Greta Šiaučiulytė, Šiaulių „Romuvos" progimnazijos socialinė pedagogė.
Progimnazijos anglų k. mokytoja M. Gaurilčikienė
Nuotrauka: M. Gaurilčikienės
PATYRIMINIO UGDYMO KARJERAI DIENA „JAUNASIS TYRĖJAS" 8C KLASĖJE
Lapkričio 19 d. 8c klasės mokiniai nuotoliniu būdu dalyvavo veiklose su ,,Romuvos" gimnazijos mokytojais. Būsimi gimnazistai susipažino su įvairių dalykų gimnazijos mokytojais, išgirdo įvairių įdomybių bei aktyviai dalyvavo mokytojų organizuotose viktorinose apie mus supančią aplinką ir daiktus, mokėsi pažinti save atlikdami eksperimentus su pieštukais, piešė, braižė, lankstė ir karpė. Laikas prabėgo labai greitai.
Klasės vadovė Asta Stumbrienė
2c DOMĖJOSI PROFESIJOMIS
Lapkričio 19 diena progimnazijoje - Ugdymo karjerai diena. 2c klasės mokinukai parengė pristatymus "Mano tėvelių profesija", kuriuos stebėdami sužinojome apie įvairias profesijas. Kilo daug klausimų, į kuriuos mielai atsakė pranešėjai. Vėliau žaidėme vaidybinį žaidimą "Atspėk, kas aš toks". Buvo linksma.
Mokytoja Jūratė Ostrauskienė
Daugiau straipsnių...
- 4b KLASĖS TĖVELIŲ PROFESIJOS
- 8b KLASĖS PATYRIMINĖ DIENA „JAUNASIS TYRĖJAS"
- 8d KLASĖS MOKINIAI MOKĖSI GIMNAZIJOJE
- 6a KLASĖS UGDYMO KARJERAI DIENA
- 6d KLASĖS UGDYMO KARJERAI DIENA
- KŪRYBINIS PROJEKTAS ,,DĖLIONĖ"
- "DUNDULIŲ" DAINA SVEIKINS KONFERENCIJOS DALYVIUS
- 3c KLASĖJE SVEČIAVOSI „IŠMANIOJI MOKYKLA"
- TARPTAUTINIS KNYGŲ SKIRTUKŲ MAINŲ PROJEKTAS
- TREČIOKŲ KŪRYBINIAI DARBAI
- IŠMANIOJI 5d KLASĖS VALANDĖLĖ
- TOLERANCIJOS DIENA 1a KLASĖJE
- 4c KLASĖS MOKINIAI DALYVAUJA KRYŽIAŽODŽIO SPRENDIMO KONKURSE
- DALYVAVIMAS NUOTOLINIAME RUSŲ KALBOS A1-A2 ČEMPIONATE, TARPTAUTINEI STUDENTŲ DIENAI PAMINĖTI
- PRADINUKAI MINI TOLERANCIJOS DIENĄ
- ŠIAURĖS ŠALIŲ LITERATŪROS SAVAITĖ ŠIAULIŲ „ROMUVOS" PROGIMNAZIJOJE
- INICIATYVA ,,PASAKŲ IŠŠŪKIS 2020" 3a KLASĖJE
- TOLERANCIJOS DĖLIONĖ
- ŠIAURĖS ŠALIŲ LITERATŪROS SAVAITĖ
- ŠEŠTOKAI - PRIEŠ PATYČIAS